Push
Úvod
Autorem hry je Karl Scherer, rok vzniku 2001.
Hrací potřeby
- Hrací deska 8×8
- 16 kamenů pro každého hráče
Počet hráčů
2
Pravidla
Cíl hry
- Přemístit všechny své kameny do výchozí pozice na protilehlé straně desky.
Výchozí situace
- Na začátku hry stojí kameny v krajních řadách na protilehlých stranách desky.
Hra
- Hráči se v tazích pravidelně střídají.
- Posunutím kamene v poslední řadě může hráč posunout jeden nebo více kamenů o 1, 2 nebo 3 volná pole. Maximální počet kamenů v řadě, která je posunována, není specifikován.
- Kameny mohou být posunuty v libovolné ortogonálním nebo diagonálním směru. Posuny vpřed mají přednost před posuny do stran nebo vzad.
- Kameny spolu nebojují a nezajímají se.
Konec hry
- Vítězí hráč, který přesune své kameny do pozice, ve které začínal hru, na opačné straně desky.
Další informace
- www.di.fc.ul.pt/~jpn/gv/push-2.htm