Annuvin
Úvod
Autorem hry je Jeff Roy, rok vzniku 2001. Je to vylepšená varianta hry Huntsmen.
Hrací potřeby
- Hrací deska
- 6 kamenů pro každého hráče
Počet hráčů
2
Pravidla
Cíl hry
- Zajmout všechny protivníkovy kameny.
Výchozí situace
- Na začátku hry jsou kameny rozestaveny v rozích proti sobě.
Hra
- Kámen smí být posunut o N polí v libovolné kombinaci směrů. Přeskakovaná pole nemusí být volná. N závisí na tom, kolik kamenů má ještě hráč ve hře:
- 6 kamenů - o jedno pole
- 5 kamenů - o dvě pole
- 4 kameny - o tři pole
- 3 kameny - o čtyři pole
- 2 kameny - o pět polí
- 1 kámen - o šest polí
- Kámen zajme protivníkův kámen tak, že se posune na pole, které je jím obsazeno. Jestliže hráč zajme kámen a nevyčerpal ještě svou možnost pohybu pro tento tah, může pokračovat v pohybu či zajímání.
Konec hry
- Hra končí, když jeden z hráčů vyřadí ze hry všechny protivníkovy kameny. Hráč, kterému se to podařilo, se stává vítězem.
- Hráč může vyhrát i tehdy, pokud soupeřovi zbývá jediný kámen a jemu ještě všechny.
Další informace
- www.di.fc.ul.pt/~jpn/gv/annuvin.htm
- www.zillionsofgames.com/games/annuvin.html